Det bliver bedre!

I aftes var det rørende let at putte Ivalo´en. Hun brokkede sig ganske kort og så boblede hun til Sovstrup. Håber vi slipper for andet end en sut-givning eller to i løbet af natten.

Midwest Moonlight går let og legende derud af. Det ER en dejlig opskrift, og jeg laver gerne flere. Det er også en fornøjelse at strikke i Kauni-garnet. (Godt jeg har flere fed liggende!)

Jeg kom ud på en gåtur tidligere i dag. Med mand og baby. I regnvejr. Det gav en god undskyldning for at prøve noget af mit nye strikketøj.

Jeg har hæklet et rufle-tørklæde, det er blevet rigtig fint og virker lige som det skal. Jeg ER en pyntedukke. (Når jeg gider). Jeg har luret på en masse rufletørklæder rundt i blogland, jeg har dog endnu ikke luret hvor deres opskrifter er fra. Måske jeg skulle undersøge det lidt nærmere på den aktive måde.

Ingen kommentarer: