Perfekt - endnu en gang! Og denne gang til salg

Perfekt: strikket op i "Old Man"
Så fik jeg strikket Perfekt op i Knit.Me.Wool. Meget vellykket og helt som jeg havde forestillet mig. Heldigvis var det ikke den samme fornemmelse af at have for lidt garn, som i den første udgave. Faktisk var der hele 16 gram tilbage, da den sidste maske var lukket af. Nok til et par pulsvarmere, skulle jeg mene.
Jeg har ikke lavet en eneste ændring i forhold til den første Perfekt. Altså ud over flere gentagelser af rillerapporten. Garnet er farvet på samme måde som Karen, Bo og Boblegum - så nu kan I se hvilken effekt det får i det her tørklæde. Jeg fik testet opskriften hos Fie - I kan se hendes lækre version lige her på Ravelry.
I morgen hopper jeg på jernhesten og tager ned og får lavet en stak kopier til salg her på bloggen. Du kan derfor allerede nu bestille dit eget Perfekt-kit bestående af 1 nøgle Knit.Me.Wool og 1 opskrift på Perfekt. Gå blot ind på Garnsiden og vælg din yndlingsfarve og send en mail til mig, når du har besluttet dig.
Kittet koster 150 DKK plus forsendelse.

Du kan spare forsendelsen ved at hente kittet hjemme hos mig her i Odense.

4 kommentarer:

Fuglemamma sagde ...

Så fint! Jeg er veldig fristet, men klarer ikke å bestemme meg for en farge... ;-)

Fuglemamma sagde ...

Nå har jeg funnet ut av det! Jeg vil gjerne ha et kit i fargen Old Man, men jeg finner ikke mailadressen din. Hvis du kan skrive den inn her eller i en kommentar på min blog skal jeg sende deg min adresse, og så kan vi avtale hvordan vi gjør det med betaling fra Norge.

Julia Zahle sagde ...

Min computer driller, men send mail til juliazahle@gmail.com, så ser vi på det.

Anonym sagde ...

Hov min besked forsvandt, så måske kommer der 2.
Dit design klæ'r virkelig Hammer godt. Søde Julia, det er alt for billigt, du kan da ikke leve af de priser. Det er smukt, du pakker kit, jeg synes godt du kan tage 25 - 50 kr. mere!
Knus
Charlotte Kaae (kan ikke lige logge ind)