Aaah...

Solen vælter ind i stuen, kaffen smager godt - og gør godt for mit trætte hoved. Jeg er træt, det har vært en lang nat, Ivalo sover ikke godt disse dage, hun er ved at gro tænder, det lille barn. De fineste, hvide, takkede tænder kan man se.
Men solen, kære venner, SOLEN! Den heler vores trætte kroppe, gør mig først lidt døsig, dernæst bliver jeg fuld af energi, jeg trænger til at bruge al den energi på NOGET! Idérne popper frem som knopperne ude i kolonihaven, vokser sig store og avler nye idéer. Jeg har næsten ikke plads alt det!



Gravide maver har jeg nok af i min omgangskreds, så jeg er ved at strikke et lager af baby-tøj. Lige taget af pindende er denne lille djevle-lue, den velkendte fra Gro´s blog. Strikket i noget trekking strømpegarn fra "min" Käthe nede i DAD. Planen er der også skal laves et halstørklæde og små vanter i samme garn. Jeg vil også gerne lave endnu en undetrøje - Inderst Inde fra Sødt og Blødt - bare fordi jeg vil strikke i det dejlige alpaca garn.


Ha´en fantastisk dag, allesammen!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Årh.... lækre, lækre billeder du har... og du er så god til at strikke... og skrive og... ja! suuuuk Julia...