Tutti Frutti

Uha....! Der har lige været et par dage hvor internettet blev besøgt mindre af mig. Til gengæld har jeg haft noget der ligner et liv. Vi har været alene hjemme - mig og Christian. Og det gik over al forventning. Vi havde en dejlig dag/aften og det blev udnyttet til fulde.


Vi fik shoppet cykelsæde med tilhørende rød hjelm med cirkus-tema. Den er monteret og afprøvet med baby. Et klart hit! Det er nemt at komme rundt til læge, familie og andet der ligger lidt væk, hvor man ikke gider gå.

Der blev handlet lamper til køkken og gang. Vi har siden vi flyttede ind brokket os over der ikke var nok lys omkring vasken, nu skal jeg love for der er lys! Måske vi skal have lidt fære watt i... Vi købte en rød, lang lampe ud til gangen, så nu kan vi rent faktisk se hvor vi går.

Vi har også fået handlet en klapvogn. Denne gang i Ønskebørn, da vi nu flere gange har oplevet en meget ringe behandling hos Babysam. "Jeg skal nok bestille de sutter - Hvis jeg får tid"! Nåmen, de har tid og smil i Ønskebørn, så der handler vi indtil videre. Nå, tilbage til klapvognen, der er af mærket Simo (kendte enagng en gut der hed Simo) og den har vendbart styr og alt mulig andet gejl, vi kan lide.

Klapvognen blev testet igår til håndarbejdsmessen i Vissenbjerg, hvor vi til sidst parkerede den i et hjørne og gik rundt med Ivalo i armene. Der var proppet med mennesker. Mest damer. Vi gik rundt og rundt, bare fordi jeg syntes det var hyggeligt. Jeg fik igen hilst på Hanne F. som fortalte der desværre ikke blev lavet Mermaid i min størrelse. *suk* Men jeg fik købt to kits. En HF Tutti Frutti til Ivalo og opskrifthæfte med det nye babytøj fra Løve garn. Ja, det var Christian der sagde jeg skulle have det.....! Og jeg sagde ikke nej.... :) Tutti fruttí´en er i disse klassiske HF-farver:
Skønne, ikke? Jeg glæder mig til at se Ivalo i den! Jeg havde meget, meget lyst til at købe et fed moskus-uld, men jeg holdt mig i skindet. Christian var ved at få fnat af alle de damer... den stakkels mand; ikke alene siger håndarbejde ham ikke noget, men han er ikke god til så mange mennesker på en gang. Så jeg synes jeg er heldig med en mand som ham, der gå gennem de "pinsler" for at gøre mig glad!
Selvfølgelig blev det hele købt hos Tante Grøns stand, som ligger her i Odense. Fik 10% rabat. :)

Jeg vil putte Ivalo nu, det er tid til formiddagslur. Vi ses senere!

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

din lille pige er bare så yndig, og sikke nydelige garnfarver.
kh.fra Island
Frida

Susanne sagde ...

jamen for fa'n da...jeg var ved Tante Grøn på samme tid som dig, men ku' da slet ikke få min hjerne vendt til at det var Hr. og Fru Ål + junior !! Øv ! Ville ellers gerne have sagt hej. Kh Susanne i Silkeborg

Julia Zahle sagde ...

Frida - endnu engang tak! *S* Hanne Falkenberg har nogle farvesammensætninger, der bare siger spar to!

Susanne - så må vi hilse på hinanden en anden gang! Jeg gik og kiggede og kiggede efter om der var nogen jeg kunne kende inde fra blogland og webstrik og hvad de forskellige fora ellers hedder, men det var ikke til. jeg gad ellers godt ha´hilst på strikkere her fra!