En stor tak!


Til Angelina, Lasse og Louise for en dejlig dag! Picnickurven blev pakket og vi drog ned til bag Ansgar Kirke og plantede os tæt på gyngerne, under et træ.

Ivalo var glad - lidt mat dog, tænker der er tænder på vej? Hun hyggede sig stort med Louise, der var mere end villig til at lege med hende og gynge med hende. Ja, vi fik endda en invitation om at tage med dem hjem - havde på fornemmelsen det mest var Ivalo invitationen gjaldt...
Lasse, der har en formidabel evne til at snakke i et væk, underholdte med sine lyn-stærke spurter rundt i græsset og mange historier om bionicle og andet sjov og ballade. Tror Ivalo så sig lidt varm på ham, men i hans alder er piger ret ulækre - også selvom de kun er 10 måneder.
Jeg kom hjem - fuldstændig træt og fuldstændig glad. Jeg nyder Angelinas selskab - omend det er fra hende Lasse har arvet sit snakketøj fra. Skønne samtaler har vi dog - hende og jeg. Både af den sjove slags og den mindre sjove slags. Jeg har fået en masse dejligt ud af denne dag!

Posten kom med dette smukke garn fra Trine - tæt ved Svendborg, jeg ser på det, nusser lidt og lader tankerne vandre... hvad skal jeg finde på? Tænker lidt i modsætninger, hvilket mønster er i modsætning til dette solgule/brændte tynde garn... jeg lader tanker flyde lidt videre. Kom frit frem med gode forslag :-)

Til sidst får du et sneakpeak af Seraphin Shawl, der kun mangler 10 pinde før det er færdigt.

(Hvis nogen undrer sig over hvad der står på Ivalos t-shirt, står der: I can kick your baby´s ass!)

3 kommentarer:

Britta sagde ...

Det var da en dejlig måde at bruge dagen på. Hvordan kan man da også andet en forelske sig i Ivalo ;-)
Hun bliver en sej ung dame, hvis hun fortsætter i det spor (med den tekst på t.shirten).
Hav en super weekend, og giv den unge dame en krammer fra mig.
Hilsen Britta T.

Tina Olsen sagde ...

Det er nu en lækker ung dame du der har, det ser ud til i har hygget jer... glæder mig til at se dit strik færdigt, det ser godt ud..

Anonym sagde ...

Jeg tænkte på dig i fredags.. jeg forlod Haarby efter en pludselig indskydelse med yngste og ældste i bilen.. vi fik kigget i lidt butikker, rettet ældstes briller - og jeg nåede i Tante Grøn for at forkæle mig selv lidt...