Morgengry?

Godmorgen!

Det blev så til en sodavandsis i stedet for kriek´en i går aftes.

Ivalo er i hopla lige nu, kravler rundt i leopardfart i hele lejligheden. Skønt!

Der er noget ved at vågne så tidligt om morgenen. Min mor ville sige at "så kan vi nå en masse i dag". Egentlig ville jeg gerne sove lidt længere da jeg kom meget sent i seng. Mon jeg skal snuppe formiddagsluren sammen med Ivalo...

Ålen har lige ringet og skal med fly klokken 7, så han er snart i Danmrk igen.

Jeg savner ham.

Jeg strikker det bedste jeg har lært på mit Seraphin Shawl, det bliver stort og lækkert at putte sig i. Det er liiige den tand svært med hulmønstret og så alligevel ikke. Det er nemt nok til jeg kan se tvi mens. Og det er jo lige tilpas. *S*

Skal vi ikke sige det bliver en god dag?

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Selvfølgelig bliver det en god dag. Du får hvilet lidt sammen med Ivalo, Ålen kommer hjem og er superglad for at se dig og så kommer solen til at skinne. Lad du bare smilet brede sig over dit ansigt ;-)
Optimistisk hilsen fra Britta T.

Julia Zahle sagde ...

Tak, Britta!

Dejligt med morgen-optimisme!

Ålen ringede og fortalte at cheften fik den sidste plads på klokken 7 flyet. Så han kommer hjem i eftermiddag. Juhu!!