Tutti-fremskridt

Et bevis på at Tutti vokser! Lysten er der, jeg har det på samme måde som når jeg kan "mærke" at jeg snart er færdig. Forventningerne til trøjen er store, trøjen kan bære det - Ivalo kommer til at se fantstisk ud i de farver, jeg glæder mig til den er færdig!

Når Tutti er færdig kan jeg kaste mig ud i Plissé med god samvittighed, har set den på et par andre blogs, den ser lækker ud, gør den! Fik lov at prøve den nede hos Tante Grøn, i den næst-største størrelse, liiige et par cm for lille, så jeg er overbevist om den største kommer til at passe. Jeg har lavet strikkeprøve, den passer med den anbefalede pind 3.

Jeg har bestilt perler til MS3, mit vægelsind har gjort at jeg har bestilt flere farver og flere slags perler. Siden mit garn har farven Vanille, har jeg bestilt perler i matchende hvide farver, men også nogle i kobber og nogle i sorte kontrast farver. Håber jeg får smag for at strikke med perler, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal bruge alle de resterende perler til. *G*
Min mor har syet med perler i mange år, hun har blandt andet lavet et par perlekraver til den grønlandske nationaldragt, og hun har givet mig sine perler siden hun ikke længere ser så godt. Måske jeg skulle tage mig sammen og få dem hentet i dag?

Jeg vil finde min dragt (str. 6 år) frem senere, så I kan se den; den er så smuk og syet i hånden - mere om den når der medfølger billeder. *S*

1 kommentar:

Tina sagde ...

Skønne farver du der viser frem :):)
Jeg er ret nysgerrig mht. jeres smukke mystiske stolaer, der snart vokser frem!!

ÅRH jeg vil da glæder mig til at se din flotte nationaldragt!! Det er et kææmpe arbejde der er lagt i sådan en :)