8 famøse

8 famøse om mig:




  1. Jeg har boet 10 år i Grønland. 5 år i Aasiaat, 1 år i Nuuk og 4 år i Qaqortoq. Jeg lider af kraftige anfald af hjemve nu og da og må tage en tudetur og glo billeder. Har ikke været deroppe siden 1993. Min Far bor stadig deroppe. (Hej Far!)

  2. Mine hænder er godt skruet på. Jeg har altid haft let ved at lære nye ting at gøre - det være sig håndarbejde, at klippe hår, male men mest af alt strik og hækling.

  3. En kæmpe familie er hvad jeg altid har ønsket mig. 4 børn, mig og Ålen, Pavia, Karina, Freja og Bedsteforældrene tæt på er lige hvad jeg kunne tænke mig! Allerhelst et stort byhus midt i Odense proppet med unger.

  4. Jeg har en drøm om at bo i Grønland. Men jeg er også bange for at gøre det. Jeg kan jo risikere aldrig at komme tilbage til Danmark igen. Og jeg kan jo også godt lide at bo her.

  5. Jeg har en ting med rødt. På en eller anden måde er der kommet en masse røde pletter ind i mit hjem. Et rødt tæppe, en rød køkkenrulleholder, røde billederammer, røde gardiner osv. Måske jeg skulle begynde at tænke lidt anderledes hvad angår boligen?

  6. Jeg har altid kun børstet tænder 1 gang i døgnet, om morgenen. (Har endnu ingen huller i tænderne, så noget må jeg gøre rigtigt!)

  7. Jeg elsker at gå i skole! Finde det gamle penalhus frem, købe nye blyanter, nye notathæfter og hvad der ellers skal til at være skoleklar - jeg elsker det! At "indrette" mit notat-papir, at renskrive på computeren - uhm, det er skønt! At kunne sidde der med god samvittighed til eksamen og vide at jeg har gjort mit bedste. Jeg er tilgengæld også ret træls at gå i klasse med - jeg kan ikke klare folk der kommer og er uforberedte og forstyrrer timen.

  8. Uuuuhhm, Spaghetti Napoli! PÅ DÅSE!!!!!! Jeg er helt tosset med det. Men jeg er den eneste her hjemme der spiser det, så det er kun når Ålen er på rejse jeg spiser det.

Jeg ved ganske enkelt ikke hvem jeg skal tagge denne gang. Må jeg vende tilbage med det? (Dem der evt. gerne vil tagges - I siger bare til! *GG*)

2 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Spagetti Napoli på dåse, Jeg bliver helt nostalgisk, det fik jeg altid når jeg skulle være alene hjemme som teenager. Jeg elsker stadig at spise det ligesom dig.

KH Lene Sophie

Tina sagde ...

Haha det levede jeg også godt af, da jeg lige var flyttet hjemmefra!! ;) Det smager fortrineligt!