F*ck!

Ih, hvor KAN jeg bare blive irriteret når et mønster ikke går op! Jeg tæller, tæller og tæller. Har pillet op og startet forfra 5 f*cking gange, men jeg er kølet ned igen. Sådan nok til jeg har kapituleret og lavet et nyt mønster til hippiekluden. Lige nu tester jeg. Eller... jeg har jo fundet det der lækre alpaca/virgin wool fra lageret og begyndt på en ny hippieklud - den rigtige. Så min test er også min nye hippieklud, og jeg frogger den gamle.



Det skal sgu være i orden!



Tænk, jeg havde ellers fundet et skideflot mønster. Det er nemt, smukt og ikke så tungt. (At det så har vist sig at det IKKE er så nemt at strikke, tror jeg nu bare er mine manglende evner til egne strikke-designs).



Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får diagrammet ind på bloggen, så I kan downloade det - det er tegnet ind i Microsoft Exel. Det må jeg finde ud af i morgen.



Nu vil jeg videre med Hippiekluden.



God aften, alle!

3 kommentarer:

HANNE sagde ...

Det lyder mere og mere spændende...

Anne sagde ...

Uha, Julia, mon vi andre kan hitte u' a' det??
Du kan lægge dit dokument op her:
http://www.4shared.com/

Det er let at gøre, og også let for os andre at downloade derfra.
Det er sådan jeg har delt mine mønstre, kan klart anbefales.

Jeg kommer måske et smut forbi Odense i næste uge, skal jeg spejde efter dig hos NoaNoa??
Kh Anne

Julia Zahle sagde ...

Anne - jeg skal arbejde tirsdag og lørdag, ellers er du velkommen til at få en kop kaffe hjemme hos os - vi bor midt i byen, 2 minutters gang fra gågaden.