39,1

Til den lille. Hun har været en lille hængeabe idag og vi har rigtig puttet, nusset og kysset og jeg har trøstet.

Lidt flydende panodil i hængeaben og hun tog lige 1½ time til middag hvor vi fik set på alle blomsterne i centrum. Omkring samme tid som regnen kom væltende forsvandt hendes gode humør endnu engang og da jeg allerede var våd, gik vi gennem gågaderne hjem i silende regnvejr.

Her til aften var temperaturen atter over 39 og hun fik endnu et skud panodil. Nu leger hun rundt, giver os alt sit legetøj mens hun peger på kaffen og siger "arm". Ja, kaffen er varm, skat. :-)

På vores lille udflugt i dag var en snegl på vej´n og den kom op på klapvognen og vi snakkede om den og til syneladende har hun lidt svært ved både v´et i varm og s´et i snegl. Så kaffen er arm og neglen er slimet.

Hun har været dygtig til at forstå et nej i dag, men det har nu nok været på grund af hendes feber. Hun har ganske enkelt ikke haft kræfter til at "slås" med mig i dag. *G*

På vej ud kiggede jeg lige i postkassen - minsandten ikke om det nye Interweave Knits lå der! Min lille abekat var utålmodig, så ned i tasken med bladet og ud i det Odenseanske byliv. Turen gik op til Tanterne, men de havde for travlt til at se på de nye efterårs modeller i bladet. Så gik turen ned til blomsterne og musikken hvor Ivalo charmerede alle damerne - hun er jo min egen lille blomst.
Nå, turen hjem gik lige forbi DAD og Kathe, så jeg aflagde et lille visit og fik endelig købt det nøgle Felted Tweed jeg længe har manglet. Selvfølgelig snakkede vi Interweave, der blev vist frem og snakket om lidt af hvert.

Selvfølgelig glemte jeg både Interweave og strømpeopskrift, men her til aften lå det i min postkasse. Fornemt, ikke sandt?

Nå, abakatten vil putte med mig og jeg har ikke noget imod lidt nusseri og kysseri - hej hej!

Ingen kommentarer: