Lidt af hvert!

Baby i rib. Strikket i Gotlandsk pelsuld på pind 4,5 - den passer til str. 14 mdr og frem. Til Ivalo - selvfølgelig.. *G*

Strikket blomst fra Lucina Guy-bogen. I ved, sådan en man lige skal prøve at lave. *G*


Halstørklæde. Det første jeg lavede.

Nålefiltet blomst.

Hæklet sjal, lavet for 1½ år siden. Opskrift fra Hendes Verden. Hæklet på pind 3.

I eftermiddag vil jeg klippes. Trænger til noget nyt! Hvad med en page? Sådan en med en lille smule undercut, så jeg også kan gøre det funky? Synes der er gået alt for meget "mor" i mit lange hår. Har det altid i en kedelig hestehale. Og mig som har haft rød hanekam i flere år! Jeg trænger til at vågne lidt op. Man kan godt være mor, hustru og can. stud. og så stadig være sådan lidt..... funky? Har også lige taget mørke-mørke-mørke-rød neglelak på i mit anti-kedeligheds-flip.

3 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Og ja - det ER min pat bag blomsten! *GGG*

Anonym sagde ...

Hej Julia.
Fin blomst, hvilken Lucinda Guy bog er den fra?
Duddelutte

Trine Als sagde ...

Sikke fine ting du har lavet. Det hæklede sjal er bare vildt flot.
Hvordan går det med blomsterkurvene (FBS)?
Kram