Suk

Omgangssyge...

6 kommentarer:

Tineke sagde ...

Oh nej! God bedring til jer....

Kh. Tineke

Anonym sagde ...

føj, rigtig god bedring, håber at I kommer ovenpå hurtigt

Hilsen Gitte

strikkeforsker sagde ...

Aaarggghhhh trælst, som det hedder over på hovedlandet.

Julia Zahle sagde ...

Det er MØG-trælst - men føler faktisk bedring allerede nu. Overvejer om jeg "bare" har haft mit første kvalme/opkast-noget iforb. med graviditeten og så noget dårlig mave.

Jeg er i hvertfald i bedring.

/Julia - som åbenbart ikke kender sin krop længere...

Anonym sagde ...

Til lykke, Julia. Har svaret dig via Ravelry. God weekend - det bliver min! :)

Tina sagde ...

Øv uanset om det er graviditets kvalme eller omgangssyge er det ikke specielt sjovt !! Jeg håber du snart føler dig helt frisk!! :)

Hvor er Ivalo dog skøn i sin nye kjole!!!