Det er da altid noget.....

... at der findes søde kvinder, der forstår at sætte smil på læben på en lettere kaotisk dag.

Et stort tak til Karen, der har givet mig denne pris:


Og Karen - den går lige over - fordi du virkelig får mig til at smile! Jeg vil takke dig for dine kommentarer, der varmer lige hvor der er brug for det. Du har altid tid til at lægge en kommentar, der viser du følger med og at du virkelig føler det du skriver.

Den skal også gå til Ulla - fordi jeg synes du er en super-sej kvinde med ben i næsen, der har tid ti det ene og det andet - alt sammen noget du gør med hjertet på rette sted og fordi du har lyst til det! Du følger dit hjerte og er ikke bange for det.

Hanne - du skal også have en! Fordi også du er sød, har hænderne skruet godt på og hjertet på rette sted og fordi du vil bruge tid og energi på at hjælpe mig, du aldrig har mødt.

Der er så mange, jeg gerne vil dele ud til, men Helle får også en. Fordi hun også er flittig med sine søde ord. Og også fordi hendes håndarbejder er flotte - og lyser langt væk af kreativitet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt med et smil til dig - du har da ellers noget at kæmpe med for tiden. Du klarer det, Julia - det er jeg helt sikker på. Det er det gode ved graviditeter: de går over - selvom det ikke lige føles sådan nu.
Knus,
Britt

HANNE sagde ...

Altså Julia, tak for smilet, det blev jeg glad for. -Og selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe, selvom jeg ikke har mødt dig i virkeligheden :)....det kunne ellers være sjovt, så en dag vejen kommer forbi Odense(læs Tante Grøn), så får du en mail...