Lille baby hue!!

Denne gang ikke til Ivalo eller Lillesøster. Jeg ved faktisk ikke til hvem, men mon ikke der snart kommer baby-boom, så jeg kan komme af med den?
Den er strikket i shetlandsuld - lidt rester fra Promenaden, og lidt grønt fra.... lageret. Jeg har fulgt opskriften hvad angår antal masker og striber - bare i min egen rækkefølge. Jeg har ikke vasket den endnu - venter lige til jeg har lidt mere at vaske.

Jeg synes den er et hit - jeg tror det ender med at jeg laver een til Lillesøs eller Ivalo. Måske dem begge?
Til slut er der et billede af huen fra vrangen - den er også pæn!

3 kommentarer:

Vivian sagde ...

Den er da skøn, sikke farver!!

Og tillykke med at der er en ny på vej (den var lige smuttet min næse forbi, ups!)

KH VIvian

strikkeforsker sagde ...

Flot og så er den reversibel... Ahmmm
sig til hvis du mangler babyer, der er/kommer tre inden for den første halvdel af februar i min omgangskreds.

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Sød er den og lækre farver, mon ikke der kommer en modtager på et eller andet tidspunkt.