Kjolen...!!




Hvis jeg bare skriver Kjolen - så ved I jo godt hvad det er for een, vi snakker om, ikke?

Det kan ikke komme som en overraskelse, når jeg skriver at den er godt lavet. Det er Ulla (også kendt som Lille Ursus) der har været igang - og den yndigste kjole er kommet frem. I kan selv se hvor flot den er på billederne - som i øvrigt kan klikkes større.

Ivalo er en petit snart-2-årig. Dvs - kjolen er lige en tand for stor lige nu - til sommer kommer den til at passe perfekt!! (Og vi har jo endnu en lille pige på vej - som OGSÅ kommer til at nyde godt af kjolen - hvor er det fedt!!)

Lige nu hænger den inde i stuen, hvor den gør ventetiden på sommeren mindre uudholdelig. Vågnede i nat og opdagede der var blæst en halv kubikmeter sne ind på badeværelset. Fik skovlet det ud, lukket vinduet (hvordan det kan være det så har stået åben - ved jeg ikke...) og sat lidt varme på. Da vi stod op i morges, var alt som det plejede - med varme indenfor og sne udenfor.

Men jeg vil ikke have det sner mere. Jeg vil have forår - snart!!

Så hver gang mine øjne falder på Kjolen, minder den mig om det hele nok skal komme - jeg har i hvertfald lidt forår herinde nu.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er SÅ heldig Julia!! Kjolen vil være så sød til Ivalo, og den er simpelthen lavet så flot.. Ulla er hamrende dygtig :-)
Ha en god søndag
Knus Gitte

Tineke sagde ...

Sådan en sød kjole! Den skriger om sommer og sol. Det bliver også dejligt at få noget varme, slippe for regn, flyverdragter og alt som hører vinteren til....

God påske!

Kh. Tineke

Ulla V. sagde ...

Hold da fast!! MANGE tak for de smukke ord....Jeg er så glad for at den minder dig om sommer :0)

Godt du fik skovlet sne...her hos os anlægger Emil en glidebane af spandevis af vand - Gid frosten også er her i morgen :0)