Far gør det!

Det er den sætning, jeg hører oftest, når jeg spørger Ivalo om jeg skal hjælpe hende med diverse ting og sager. Om det er lynlåsen, der skal lynes eller rottehalerne der skal sættes.

Ikke engang et lille møs må jeg få inden hun tager i vuggeren. Heller ikke selvom hun beholder sutten i munden...

Nåja - det er Ålen, der er i højsæde og jeg nyder at se dem hygge og pjatte - savner bare de der våde muttes fra min store, lille Iwlo og hendes kærlighederklæringer, som kun en 2-årig kan give. Jeg fik til nøds lov til at give hende tør ble på i morges - jeg tager hvad jeg kan få!

Jeg sov i stuen i nat. Ved en fejl. Faldt i søvn efter en god film, vågnede klokken 02.00 da Ellen ville have et lille måltid og besluttede at blive i stuen - Ålen bliver så dejlig glad, når han har sovet en hel nat uden afbrydelser. Skønt, at der ikke skal mere til, ikk?

På strikkefronten er endnu (!) en baby i rib på vej til at blive færdig. Mangler kun få centimeter, før, der kan lukkes af og Ellen endelig kan iklædes den. Mit næste køb skal være en Frida - også fra DesignClub.Dk - kan lige se hvordan den lille klokkehat vil se nuttet ud til Ellen. Tænker også på om den kan skaleres op i en Iwlo-størrelse. Mon ikke...?

Og så er der det der billede af mig med mit nye "garn". Der er taget et par stykker, men de er slet slet ikke mig retfærdige. Ser underlig ud på dem - ser slet ikke så smuk og smart som jeg faktisk både ser og føler mig. Så det må vente lidt.

5 kommentarer:

hjemmemortil9 sagde ...

Jamen vi venter gerne - selv om jeg nu dårligt kan foresteille mig DIG være lidet attraktiv på billeder, altså!
Ja, det er lidt tungt når ens store lille barn ikke lige r helt så forelkset som vanligt - men godt tidspunkt at det sættere ind - lige nu hvro du kan være lidt ophængt med den lille - og tro mgi når jeg siger atd et ikek har noget at gøre med en afvisning af dig FORDI der er kommet en lillesøster -d et ville være sket under alle omstændigheder! Vi kommer heldigvis på banen igen engang - så der fordres bare kærlig tålmodighed og så dnetop den der med at ta hvad man kan få om det så er bleskift eller andet lidet følsomt!!
God strikkelyst... du er godt nok f.... produktiv!
KH Susanne

Kludemutter sagde ...

Det er lige før jeg begynder at overveje barn nr.3 hvis jeg får lige så meget lavet som du gør.
Det må blive ved tanken, da det ikke kan lade sig gøre mere, eget valg ;)
Glæde os til at se det røde garn ;O

Anonym sagde ...

Far er den bedste i verden...!!!!!

Ivalo´s Far

Anonym sagde ...

Ej hvor er han streng ;o)
Magnus havde sådan en periode fra han var 2 til 2.9 mdr. Jeg måtte nærmest ikke røre ham, faaar skal! Jeg havde bare lyst til at grææææde! Cirka 14 dage før Fies fødsel tog han mig til nåde igen. Heldigvis ser det ud til at Oskar kun overfladisk er far-syg; hvis mor laver trutmund og siger waaaah, skal han straks over og trøste!
kh Linda

Anonym sagde ...

Ang. klokkehuen. Det burde ikke været et problem at skalere den op. Du skal bare tilføje en ekstra klokke :)

Og super lækre ting du får produceret til dine skønne tøser :)
Knus Dafna