Big Brains Tam

Overskriften hentyder til størrelsen. Jeg er velsignet med et stort hovede - og det må være fordi jeg har en stor hjerne. :-)

Endnu nogle gram er brugt fra Evilla-bundtet. Og der er stadig lidt endnu. Utroligt, som det bundt løber langt på meteren!

BBT-opskriften er fra Knitter´s Handy Book of Patterns, som kom med posten igår - en af bøgerne som Ålen giver mig i fødselsdagsgave. (og ja, det er først d. 7. August, jeg fylder 27). Men - den bog tror jeg, jeg kommer til at bruge meget. Til opskiften har jeg tilføjet små baby-snoninger i ribben - både fordi jeg synes det er pænt og fordi jeg var bange for den blev for løs. Og det var en god idé - for den passer rigtig godt.

Om den kommer til at blive brug sammen med Eva-sjalet, ved jeg ikke - det kan snildt blive for mormor-agtigt, vis det hele matcher for meget... *G*




2 kommentarer:

Irene sagde ...

Ja jeg er jo mormor - så jeg ville tage hatten på til sjalet :-) Den er så flot og lækker!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Sikke nogle lækre ting, du har fået ud af en enkelt bundt... måske man skulle gøre dig kunsten efter?
Tja, jeg synes nu nogen gange at det godt må matche ;)
Kh Karen S
(der også godt kan lide tidlige fødselsdagsgaver)