De Indledende Hækle-Prøver l

Der har været nogen indledende hækle-prøve-øvelser forud for Ravelympics. Jeg er tilmeldt i tre kateorier: Baby Dressage, WIP Wrestling og Afgan Marathon, som måske er lidt overdrevet, eftersom jeg kun har tænkt mig at hækle et børnetæppe.

Men - indtil videre er det blevet til disse prøver. Jeg hælder mest til hexagonen, med enkelte ændringer. Tror jeg vil lave en runde mere og så udelade den sidste række med fastmasker. Men - jeg har med posten idag modtaget en lille stak bøger. Den ene er Basic Crochet Stitches af Erika Knight og der er der et par mønstre, jeg tror vil se godt ud i fler-farve-hækling. Jeg må lave nogen flere prøver!

Der er disse 4 ret så matchende farver - jeg har to kontrastfarver - den ene som er en ret så provokerende blå-turkis uden glimmer og en grøn, der også er glimmer i. Den blå-turkise er jeg vild med, fordi den provokerer, men kunne godt have tænkt mig der også var glimmer i den. Det kan i midlertid klares med Glitter fra Drops. Den grønne "passer" mere ind, men er til gengæld også mere kedelig. Men kontrast, skla der til, for de fire matchende farver sammen bliver for pussenusset - ISÆR med al den glimmer i!

Vi får at se.

I Baby Dressage-eventen regner jeg med at strikke en Tam fra Handy Book Of Patterns til ungerne. Og i WIP-wrestling har jeg Frida, et retrillet trøje og February Baby Sweater der skal gøres færdige. Ja, det ER mange projekter - men det ER jo også Ravelympics - der SKAL der være en udfordring. Jeg er glad for jeg først begynder i skole igen til september.... *G*

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Det er godt at se, at du er gået i gang med træningen! ;D Glæder mig til at se flere hækleprøver!
Det er da noget af en omgang discipliner, du har meldt dig til - godt med ambitioner! :D