Tiboodoo Hat til Ellen




Denne gang i Rowan Kid Classic og på pind 4,5.

5 kommentarer:

Nurhanne sagde ...

Super cute!

Anonym sagde ...

Hvor er de søde, de huer. Og endda hurtige. Fantastisk!
KH Britt

hjemmemortil9 sagde ...

Bedårende dejlig - også huerne!!
;0)
Og så et helt aldeles uvidende og smådumme spørgsmål; hvorfor hedder de det der lidt sære/svære navn?? TIBOODOO - det er vel egentlig "bare" en lidt udvidet baskerhue....eller tager jeg fejl?
KH Susnane

hjemmemortil9 sagde ...

Ja OKAYYYYY - ville ind til Tanterne og købe et kit med een af de der "baretter" som ser så nuttede og kække ud... og dér så jeg jo så at det er firma/designer navnet der er tiboodoo - og så fik jeg da i dén grad lige gang i mit shoppegen... uh en dejlig butik... både som net-mulighed og som fysisk butik... så jeg HAR fundet det jeg skal have!
Piiinligt at få spurgt før jeg selv havde set efter!! Sorry...
Kh Susanne

Julia Zahle sagde ...

*G* Susanne - det har jeg prøvet et par gange efterhånden - at spørge for tidligt...

Og tak for kommentarene - jeg nyder at læse dem!