Sen-sommer-hygge!

Kommer hjem fra en eftermiddag i ren hygge!

Ellen, Ålen og jeg gik tur nede i byen - kom forbi AliBi og fik lidt frokost. Og en mojito. Ålen kastede siog op på havelågen og hentede Ivalo hos mormor og mødte Ellen og jeg, der var blevet på AliBi.

Så kom Maria Montell forbi - satte sig ved bordet, ved siden af os, fik lidt frokost og gik derefter på Amfi-scenen og sang nogen sange. Kendte ikke ret mange af sangene, men kunne da synmge med på den der "Didadi-sang"...

Ellen sov gennem de fleste sange og Ivalo rendte rundt foran scenen sammen med en flok andre unger og charmerede Maria, der efter Ålens udsagn, flere gange kiggede ud over scenen og smilte til Ivalo. Ikke til de andre unger - men til Ivalo. *G*

Det var ren sen-sommer hygge og jeg fik vidst 3 mojitoer indenbords inden Ellen vågnede og vi gik hjemad. Jeg er en lille smule bimmelim og har sommerfugle i maven af bare at have haft en dejlig dag. Sad det meste af tiden med mit strikketøj i hænderne - skønt!

Begge unger var i fremragende humør og deres smil strålede i takt med solen varmende stråler. Ellen fik charmet sig hos de nærmest-siddende og Ivalo hos mange af publikummerne. Jeg var stolt helt ned i storetåen og ud i de yderste hårspidser.

Igår fik Ålen sig et voldsomt ildebefindende og var helt.... ynkelig. Frygtede han skulle til at være syg hele ugen og at ungerne var smittet. Så semesterstarten forsvinde i horisonten... Han faldt endelig i søvn efter at have besøgt uuuuuulrik 6-7 gange og da han vågnede igen var han mirakuløst frisk...! Han trængte til frisk luft og vi gik en lille tur. Pyha!

Men - denne sidste dag i August vil jeg sent glemme!

Ingen kommentarer: