Udsalg og messe: Rovet I

Ellen fik denne Paddehat af Mette. Mine øjne var så store at Mette købte den. Hun fik selv en skøn rangle med, den er jeg sikker på nok skal blive blogget om på et eller andet tidspunkt ovre hos hende selv. Jeg fik et visitkort med og det glæder mig. For han havde flere smukke træ-sager, jeg drømmer om at have til at pynte.

Hanne og Mette fik en masse lækkert med til at lave smykker af - jeg selv er helt ny i det med selv at lave smykker, så det blev til disse to lette sager. Noget rødt og noget grønt. Jeg ved ikke hvad stenene er, måske en jer andre kan huske/se det? Jeg holdt op med at bære øreringe - faktisk generelt smykker, da Ivalo en dag var lige ved at give mig meget lange huller i ørene og rev en perlekæde i stykker; men det kommer igen. Jeg er en pyntetrold.

Mette og jeg satte afsted her fra Odense efter vi havde fundet hinanden. KIA´en var top-tunet og jeg havde øvet mig på motorvejskørsel. Adressen til BC Garn var klar: Buen et eller andet nummer og GPS´en viste trofast sin vej mod Kolding. Jeg syntes der var et eller andet galt, da den førte os ned i centrum, men stolede blindt på GPS`en. Det var en fejl.
Efter et lille opkald til Hanne, der kunne fortællle os det var ALbuen 56a, var vi på rette spor. Vi fandt BC Garn - og dermed en masse kvinder, der så helt vilde ud i øjnene; vi havde selv svært ved at få overblikket over den ene hyldemeter garn efter den anden. Og er ret sikker på at vores øjne så lige så vilde ud som alle andres.
Selvom det ikke er min første gang hos BC Garn, bliver jeg lige overvældet hver gang. Jeg måtte beherske mig - min SU rækker kun så og så langt. Derfor lod jeg cashmeren ligge. Med blødende hjerte. Jeg får en underlig trang til at svøbe Ivalo og Ellen ind i det luksuriøse garn hver gang jeg har det garn inden for rækkevidde.
Nu er jeg rigtig ked af jeg ikke kan huske navnet på den søde kvinde, der har BC Garn. Hun spurgte til Ellen og Ivalo - og gav en - som sædvanelig - god service på trods af en meget lang kø bestående af alt for mange udsalgshungrende kvinder med overfyldte kurve.
Jeg havde en rigtig behagelig oplevelse, da en kvinde (jeg kan igen ikke huske navnet) gik hen og præsenterede sig og sagde hun godt kunne lide at læse min blog. Jeg blev rigtig glad og lidt flov.

5 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Hej Julia - hyggeligt at få hilst på dig IRL i går.

Du mangler vel ikke en rød vante? For jeg har en i min taske, der ligner dine Chavalier ret så meget.

KH Tina

Anonym sagde ...

du skal blive glad og ikke flov over at nogle godt kan lide at læse din blog...den er dejlig at følge med på...
næste år MÅ jeg altså afsted...:-)

Julia Zahle sagde ...

Neeeeeeej, Tina!!! Jo! Jeg skulle netop til at skrive om min mistede vante! Ih, hvor er jeg glad for den kom med dig hjem og ikke lå på gulvet i een af Dronning Margrethe Hallerne! Sender lige en mail med adresse til dig!

Julia Zahle sagde ...

Anne - flov er måske ikke det helt rigtige ord. Jeg blev bare lidt... glad på den lidt forlegne måde. Men jeg kan jo godt lide det med at hilse på folk. Og derfor blev jeg også rigtig glad.

Anonym sagde ...

Hej Julia
Jeg spottede dig vist både i Kolding og i Fredericia.
Synes det er dejligt at læse med hos dig. Turde vist heller ikke spørge, ligesom jer. Og jeg viskede også med min veninde ;-)
Hilsen Kis