Vi tog i Zoo...

Ivalo gik over en "farlig gangbro" - efter flere forgæves forsøg. Hun er så forsigtig... *G*

Jeg faldt over en abekat og en giraf.

Og Ellen stortrivedes med at kigge rundt og smile til alle og enhver, hun fik øje på.

Jeg genkendte 2 par vanter af Tingletangles - og fik sendt en julehilsen hjem til hende. Ålen synes bestemt det er spooky at jeg kan genkende nogen børn på de vanter de har på. Jeg synes det er sjovt.

Vores juleaftensdag var dejlig.

Ivalo og Ellen har høstet dejlige gaver - gaver der er blevet leget med lige siden - hele tiden. Sådan en Aqua-Doodle er sgu en god opfindelse - selv jeg synes det er sjovt at lege med - men jeg er nu også et stort legebarn.

1 kommentar:

Fru Schwartz sagde ...

Gud, hvor er Ellen dog blevet stor!!!

Vi aqua-doodler også...stooort hit! Sikke dog en genial opfindelse!!