Godmorgen!

Kender I det, når man får lagt sig ned, får puttet dynen om sig og opdager, man har glemt at slukke lyset? Hvordan glemmer man det??!!

Eller at man har efterladt sin baby nede (`nede` fordi der er to bitte små trin ned til pigernes værelse) på værelset, mens man lige går på tønden. Altså, det er jo ikke fordi hun kan komme op af trapperne... Men jo. Det kan hun. Heldigvis uden skrammer, men jeg blev ramt af både skræk og stolthed, da hun lige pludselig kom kravlende forbi badeværelset...

Jeg mangler i øvrigt een, der kan komme og passe Ellen 2-3 timer mens jeg går på biblioteket... Anyone...?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja...du kommer da bare lige forbi med hende...så kan du benytte "Mit" bibliotek?

Julia Zahle sagde ...

Anne - jeg kan først i dette semester, sådan rigtigt finde rundt på SDUB... så tror jeg holder mig til den. *G*

Sascha sagde ...

Sorry, ville ellers godt, men er store opgave-tilbage-dag i dag GYYYS. Godt det ikke er en super vigtig opgave for har totalt på fornemmeren at den får huk.

Julia Zahle sagde ...

Sascha - uha, det er spændende med opgaven! Men - selv med tilsyneladende ikke-vigtige-opgaver, så bliver man alligvel sådan... lidt... nervøs. Sølle 5 ects ponit eller ej.

Anonym sagde ...

Jeg skal nok passe hende...
Hvis du lige kommer til Spanien med hende...
Aj...
God bedring til hende