...

  • Ivalo starter i børnehave pr. 1. April. Troede jeg havde hele sommeren til at forberede mig på hendes exit fra Pottekammeret med de aller-sødeste og sjoveste pædagoger jeg nogensinde kunne have håbet på hun fik. Hun er stadig så lille og nuttet. Men stadig sej og viljefast. Hun er så sårbar og alligevel utrolig god til at vise sin styrke. Mit hjerte gik i stykker, da jeg oplevde hun blev holdt udenfor af to piger henne i vuggestuen. Jeg græder stadig af lykke, når jeg tænker på hendes fødsel og jeg kan aldrig blive træt af at kysse hende i nakken. (Alle de ting, der sommetider får mig til at mumle noget om at sende en vis Frk. Hystella til et russisk børnehjem, har jeg ikke tænkt mig at skrive noget om her...)
  • Jeg har lige lukket af på mit rygtykke.

1 kommentar:

Lisbeth K sagde ...

Sjovt - Signe starter også i børnehave d. 1. april. Jeg kommer også til at tude, når vi skal sige farvel (og på gensyn) til vores superskønne dagplejer, der elsker Signe som sin egen datter. Jeg tror heldigvis, at vi kan sige på gensyn og besøge hende fra tid til anden.

Jeg kommer nok også til at tude, fordi det nu for alvor går op for mig, at Signe er på vej til at blive en stor pige, og fordi min baby er væk.

Men vi glæder os også til børnehaven, hvor jeg kender flere af pædagogerne.