Afsted igen

I ved jo ikke, jeg lige har fist rundt i byen på min cykel - endte i Føtex med alt for meget vægt på cyklen. Trak cyklen hjem. Har til gengæld fyldt helt op OG købt fødselsdagsgave til ikke-særlig-kaosmor´s kæreste til i morgen.

Om lidt - efter en slurk Ginger Ale og lidt frugt skåret i tern, vil jeg hente FrikadEllen og mødes med Ålen for at hente Iwlo´en - hvor vi vil ud i det gode vejr og gå. Har jo trods alt nogen sommer-gule bukser, der skal luftes. Godt jeg har attituden, til at gå med gule bukser...!

Nu regner jeg med min familie er i godt humør. Ellers må jeg jo tage bestikkelse med i form af frugtstænger (note til mig selv: husk vådservietter!) og rosiner. Og vand.

Og så trænger mine planter til at få skiftet jord. Hvad skal du have for at gøre det for mig...?

2 kommentarer:

Nette sagde ...

Du kan såmænd blot skifte jord ved mine til gengæld.
Er dybt misundelig på, at du kan gå i gule bukser.
God gåtur. :-)

Anonym sagde ...

De var ivrigt super fede de bukser - hvor er de fra? Måske jeg finder ud af det ved at læse videre ;-)
Kaosmor