3-trådet - og det er ikke sidste gang!

Mit første 3-trådet garn - det er tykt og super blødt - jeg tror pind 6-8 vil være helt perfekt. Jeg vejede det inden jeg vaskede det - og der var 224 gram. Jeg købte 226 gram, så det er meget godt, synes jeg. Der er en ganske lille rest på spolen.

Det tog mig igår og i dag at spinde og vaske garnet og det synes jeg er hurtigt. Fibrene var super-skønne at arbejde med - det lod sig spinde nemt og uden pre-drafting. Jeg kan sagtens forestille mig at det vil være nemt at spinde tyndt med disse fibre.

Fibrene kan ses her før spinding.

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det ser lækkert ud!

Anonym sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du vil spinde mere af den slags, for det ser godt nok rigtig rigtig lækkert ud!
Hvad har du tænkt at strikke af det?

Kh Karen

ANNEPÅLANDET sagde ...

Det ser lekkert ut! Når skal du begynne å selge garn?? Kunne gjerne tenkt meg en bundt eller to hjemmespunnet!