Foobird - fra fiber til tørklæde

Det hele startede med en forelskelse i Into The Whirled´s batts. De lidt skæve og lidt forkerte farver, som på en vidunderlig måde endte i et helt perfekt tørklæde.
Tørklædet er strikket med basis i Cedar Leaf Shawlette - startede ud med samme maskeantal som angivet og derefter strikket lidt på gefühl. Jeg ville beholde de smukke farveskift og undlod derfor at strikke bladmønsteret og gik efter en let flæse. Der er ikke meget flæse over den gule kant, men det har jeg besluttet ikke gør noget.
Jeg har fået et nyt yndlings-tørklæde!

2 kommentarer:

christunte sagde ...

Næh, hvor er det fint og friskt! Dejligt, at du er kommet i gang med at spinde lidt igen. Jeg har stadig ikke bestemt mig for, hvad jeg vil strikke af dit garn.... Men der er jo plads til drømme!

Julia Zahle sagde ...

Jeg har SÅ svært ved at strikke i mit håndspundne garn. Men der er ikke andet at gøre end bare at gøre det.

Mit nye motto er at jeg altid kan spinde noget mere, jeg kan strikke af. :-)¨

Jeg glæder mig meget til at se hvad du får ud af garnet. :-)