På pindene lige nu: Vinter-sokker

Åha - det er koldt nu. Jeg har opgivet at gå uden strømper i sandaler. Andefødderne er kommet frem igen. Men - jeg mangler varme sokker til at tulle rundt i hver hjemme. Jeg har som skrevet i tidligere indlæg, skrevet mine noter ned til de her sokker, som du er velkommen til at bruge, skulle du få lyst til dine egne.

De her giver lige den ekstra varme om anklerne, da jeg har strikket en buk-om-del i rillestrik.

Og om lidt... da vil jeg hoppe under dynen og bare sove. For øret er slemt angrebet - jeg har mellemørebetændelse - og jeg er så træt!

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Lækker strømpe... har den også en makker ? Jeg ville ønske, jeg kunne forliges med strømpefremstilling - mine piger ville også ønske det - men det keder mig gudsjammerligt - og jeg får som regel kun lavet én.... God aften :-)

christunte sagde ...

Du er da gået totalt sok-amok....
Det ser ud til at der er dømt dejligt varme tæer hjemme hos jer! (For der ER jo faktisk ikke noget bedre end hjemmestrikkede strømper. Det må nærmest være videnskabeligt bevist, efterhånden)