Souviniers til pigerne - og een til mig fra Fyens Politi

... denne gang var det Frankrig, der havde besøg af ham.

Han havde 2 souviniers med hjem; drikkedunke til pigerne. Den ene står der Hello Kitty på, den anden er der en fin fe på. De er begge lyserøde.

Ivalo får MEGA-svært ved at bestemme sig for hvilken een kun vil have. Ellen bliver glad uanset. Ind til videre, da.

Og jeg - jeg takkede nej til lufthavnsbutiksgaven. For jeg skal betale min første fartbøde. Fuck.

P.S - Og jeg er ikke stolt. Synes det er pinligt og jeg betaler min bøde, fordi jeg kørte for hurtigt. Jeg kørte mere præcist 8 k/t for hurtigt.
P.P.S - Ellen fik lov at vælge først. Ivalo synes heldigvis hendes drikkedunk er pænest.

1 kommentar:

Fossdal sagde ...

Åh nej, ikke en fartbøde, det er mega sure penge at skulle af med.