Jeg vil bare nyde det

Ja. Så har jeg vundet i hele 2 give-aways. Hele to! 2!

Bare vent - lige så snart Fru Post (jeps, vores nye post er en fru) har været med pakkerne, bliver der taget billeder og så skal I se!

Der er pleje til min tørre vinterhud og til de nyopdagede små rynker, jeg har ved øjnene. Ja, jeg mærker nok jeg ikke er 25 længere...

Der er en lækker pung i læder, som skal bruges til mine aleneture nede i byen. Der er nemlig ikke plads til bleer og hvad ved jeg - kun lige hvad jeg skal bruge.

Jeg føler mig som den heldigste blogger i hele Blogland!

Faktisk føler jeg at jeg hellere må give igen, så hermed et varsel om en Give-away her på Aalerusen. Der skal tages lidt billeder og rodes lidt i kassen med færdigt strik...

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej julia

hvor er du heldig :)
og det lyder som riftig lækre sager :) .....
vil glæde mig til at se hvad du finder på :)
kjh♥

Mette sagde ...

Ej hvor skønt!

Jamen jeg stiller gerne op i din give-away konkurrence :-D

Bettina sagde ...

Hvor fedt for dig - og åbenbart også os! Skønt - tak!

Annette sagde ...

Sikke et dejligt foto af dine nissepiger :-)