Den er stadig magisk

I har set den før. Og hvis ikke du har set den før, så er det på tide. Den kan strikkes til folk i alle aldre og hvis du ikke selv vil eje den, er den en god gave til både små og store.


Jeg har igen udeladt mini-snoningerne og tilføjede en ekstra maske i siden, så der var en ekstra maske at strikke sammen med forstykkerne. Jeg samlede en maske op i siden i takt med jeg lukkede af - dette gav en fin kant. På de to første veste samlede jeg alle masker op i siden før jeg lukkede af - denne metode fungerede bedre og gav en mindre kant.

Ann gør det igen og igen. Altså laver lækre modeller til Tanternes butik. Mit næste køb er denne bluse, hvor jeg smider en ekstra kile ind, så der er plads til både barm og deller.

Se den magiske vest her, her og her på Ravelry.

1 kommentar:

Ulla sagde ...

Den er nemlig fin og brugbare. Hov fås den også til voksne - hmmm måske man skulle en tur forbi tanterne i morgen.