Sengetid

Så - nu er det sengetid.

Jeg er træt og glæder mig til at sove hele natten - og til at vågne i morgen tidlig. Hvis det er, som det plejer, så står der et stk. Ellebælle og vil putte med mig små 30 minutter inden vækkeuret ringer. Så vil hun ligge og hviske historier i mit øre mens hun nusser mig under armen. Det er altså en dejlig måde at vågne på.

Hvis jeg er mindre heldig, så kommer hun ind ca. 1½ time før vækkeuret ringer og så bliver hun altså puttet igen.

Jeg er lidt træt for tiden - jeg er glad for der er efterårsferie, så jeg kan samle kræfter og komme mig oven på en mindre operation, jeg fik foretaget i torsdags.

Godnat folkens - må I også sove dejligt - jeg har udsigt til stjernerne fra min seng og jeg håber det er frostklart og dermed stjerneklart.

Ingen kommentarer: