Strik på engelsk?


Hvis du sidder og tænker du gerne vil strikke efter engelske opskrifter - men endnu ikke har taget springet fordi du tror det er svært, så læs videre.

Min næste workshop handler om at strikke på engelsk, hvor du får et kompendie med guide til hvordan du skal læse de engelske opskrifter.

Internettet bugner af inspiration, fif, tricks, tip, instruktioner, fora, mødesteder - og en stor del af dem på engelsk. Du får derfor også en mini-guide til mine yndlingssteder til strik på nettet og hvordan jeg bruger dem.

3 kommentarer:

Louise sagde ...

Sikke en fantastisk ide! Hvis det ikke var fordi jeg har drøn travlt, så ville jeg melde mig fluks. For som du skriver så fint - internettet bugner jo af fede ideer og opskrifter.

Charlotte kaae sagde ...

Mega Cool, overvejer lige et smut til Odense ;-)

Skribenten sagde ...

Hej Julia. Jeg har strikket min første Nessie, efter at have luret på den i lang tid. Du kan se den og læse om mine oplevelser med den.. host host her:

http://defemibyen.blogspot.com/2011/11/min-frste-udgave-af-nessie.html#disqus_thread

Jeg forstod desværre ikke heeelt hvordan og hvorledes, så den skal helt klart laves igen, for den har jo uendelige muligheder :))

Tak for opskriften og venlige hilsener
Henriette ;)