Årets første gyser


Er der garn nok til at lukke den anden halvdel af sjalet af?

Nu er det ikke fordi kanten er den store garn-sluger - men det kunne godt se ud som om der er en lille bitte risiko for at jeg når at løbe tør. Alene den lille bitte risiko er nok til at jeg går en smule i panik. For jeg gider ikke strikke alle de fu*king picot´er igen, hvis der skal rippes en række eller to til andet forsøg.
Ålen og jeg kom hjem i nat. Præcis klokken 03.00 trillede jeg bilen på plads foran huset - og jeg sov til frokost-tid. Jeg elsker at sove længe. Ungerne hentede vi for en time siden, de havde hygget sig overordentligt hos Mormor, der havde fyret bordbomber af og givet dem nytårshatte på. Ellen havde vidst hygget sig mere med hatten end med bordbomben, men som Mormor sagde: "Vi kom igennem alle tre, ved at holde i hånd".
Ivalo er stukket af. Ned til bedsteveninde længere nede af vejen, som hun havde savnet. Ellen sidder og råber sammen med Dora og Boots, mens Ålen stener med The Mentalist. Jeg - jeg sidder her og ser frem til Årets Første Gyser, der vejer ca. 10 gram.
Måske, jeg skulle lave mig en kop kaffe inden...









Nårh ja - godt nytår, alle sammen! Tak fordi du læser med.

5 kommentarer:

Tine sagde ...

Jeg krydser fingre for at du har nok!

Rigtig godt nytår til dig :-)

Berit sagde ...

Sådan en gyser har jeg lige været igennem, men jeg ringede til en ven og hun kunne hjælpe.

Håber du kan strække lidt i garnet :-)

Godt nytår!

Julia Zahle sagde ...

Tine - der var nok!!!

Berit - det er den værste slags gysere. Der en ganske lille stump tilbage og jeg er svært tilfreds med at have udnyttet garnet til sidste meter.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Åh godt, at du havde nok! Det er altid slemt, når man sidder der og sveder angstens sved ved aflukningen!

Rigtig godt nytår til dig og dine!

Hygge-Strik sagde ...

Hvilken lettelse, at der var nok garn, nu glæder jeg mig til, at se det færdige resultat.