Jeg har godt nok lyst til ikke at viser jer dette nøgle. For jeg har frygtelig lyst til selv at strikke med det. Jeg ved ikke hvad, jeg skulle strikke, men jeg tænker at bare det at vinde et nøgle op vil være en fornøjelse i sig selv...

Hvis du ikke har prøvet Knit.Me.Wool før, så er det lavet af 100% uld og er håndfarvet af mig. Det er sprødt, men også blødt i brug. Jeg kan snildt bære garnet som et tørklæde og har ingen skrupler med at give babyer undertrøjer på, der er strikket i Knit.Me.Wool. Garnet bliver blødere i brug og har en dejlig sprødhed, der gør at det ikke mister faconen. Et perfekt match mellem brug og holdbarhed.

Farverne er unikke og indfarvet så skånsomt, jeg kan.

Alt efter hvordan farverne skal være, farver jeg enten i en gryde på komfur eller i store bradepander med låg i ovnen. Jeg har omkring 10-12 farver, som jeg blander efter humør og på kryds og tværs. Derfor er det ikke muligt for mig at ramme den samme farve præcis 2 gange. Køb derfor alle 3 eller 4 nøgler, hvis du skal have nok til et større projekt.

Knit.Me.Wool kan strikkes på pinde lige fra 2½ mm til hvad du synes er grænsen for luftighed. Jeg selv får et godt resultat på 3-3½ mm til eksempelvis trøjer og huer.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

Hvor er det bare nogle fede farver - jeg kunne jo købe dem allesammen ;-) Øv at mit nytårsfortsæt er, at jeg ikke må købe nyt garn før jeg har brugt noget af alt det der er på lager :-(

Sifka sagde ...

Jeg kan kun gentage:‎*Tude*...jeg vil ha' Hot Fall!

Githa sagde ...

Lige præcis den farve vil jeg meget gerne bestille et nøgle eller to af - men kan ikke finde den på din side.
Alle mulige andre lækre farve, bare ikke lige denne.
Måske fordi du ikke vil sælge den ;-)

Hvordan får jeg fingrene i den Julie?

Hilsen
Githa

Julia Zahle sagde ...

Githa, det er den, der hedder Guld & Violer og der er hele 4 nøgler af den. :-) Send en mail, så tager vi den dérfra.