Åh, Sol, jeg er forelsket!

Når Solen rigtig kommer, når de bare tæer bliver beskidte af at lege ude i haven, når den lumre aftenluft dufter på cykelturen hjem.


Når jeg i et øjebliks stilhed kan sætte mig med uld og pinde i haven, når det iskolde vand rammer ganen og man lige kan snige sig til at smuglytte til ungernes leg.


Når varmen er varm nok til bad på terassen og potteplanterne har fået ny jord.


Når kjolen blafrer om de nøgne ben, når alle omkring mig stjæler sig til et blik på al den bare hud.


Når jeg kan danse barfodet på græsset og spise nye kartofler med smør og salt.


Så går jeg og bliver forelsket. I alt.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Åårhhh mand! Har de haft tasken i gul??!!!
Tænker du nok har købt din lækre gule taske hos verdens sødeste Tanter. Købte den i lysbrun/turkis da jeg var derovre sidst, men havde de haft den i gul på det tidspunkt så var det dig der var endt med den brun/turkise. Totalt i orden taske.
knus
SanneB

Charlotte kaae sagde ...

Solskindshilsner fra mig... Nyder den samme sol her over i fulde drag.