Asymmetrisk tørklæde med vendepinde


Version 2 af et slags stribet tørklæde. Denne gang gik jeg efter et noget mere asymmetrisk look. Man kan lige ane vendepindene.

Jeg har brugt 1 nøgle Crazy Zauberball til dette - de sidste få meter gik til at lave kvasten - det giver en god fornemmelse at bruge alt garn til sidste stump.

For at undgå at skulle binde tørklædet, så det bliver "bulky", har jeg strikket bindebånd med et lille blad som afslutning.

Nu har idé til version 3 så gravet sig frem - det bliver i mit eget garn.


3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er da rigtig flot...er det en opskrift man kan købe af dig.;-))

Marianne sagde ...

Hvor er det fint til dig. Undskyd jeg spørger: skrumper du ikke stadig?

Birgitte sagde ...

Hvor er det fint - og hvor er DU fin! :)