Første skoledag

Jeg sidder i bilen på en parkeringsplads. Lige uden for min nye skole. Jeg er selvfølgelig mødt alt for tidligt og har sommerfugle i hele bughulen. Hvad er det med første skoledag, der både er spændende og en smule angstfremkaldende på samme tid?

Jeg har også gang i en masse strik, et af efterårets projekter, der endelig er færdigt, kan jeg forhåbentlig få nogen billeder af i løbet af weekenden.

Ellers har jeg lidt strikkekonsulentarbejde og opskriftskrivning for et par stykker og nyder igen garn og pinde, som den strikkenørd, jeg nu engang er.

Lige nu står det på grønt med grønt på - en skøn farve, der gør en glad dag endnu bedre.

Ungernes far skal opereres i ryggen igen, så jeg får fornøjelsen af at have ungerne en del mere, end jeg er vant til. Juhu!!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 kommentarer:

Charlotte kaae sagde ...

Ha en skøn 1. Skoledag, vi skal snart ses igen, kommer du til messe i weekenden? Kram

Hverdags Jam sagde ...

Pøj pøj med 1. skoledag; og ja, hvorfor er den dag så speciel lige meget, hvor gammel man er?

Og fantastiske grønne farver, du har strikket af. Elsker grøn, og kan fristes til at sige; hvem gør ikke det?! ;-)

Varme hilsener
Carina

Gitte K sagde ...

Håber du havde en dejlig første skoledag, en heltspeciel dag uanset om man er 7, 17 eller lidt mere. Spændende med det grønne, hvad er det mon?

Fru Knudsen sagde ...

Håber du har haft en god 1.skoledag, dejligt at høre nyt fra dig af og til på bloggen

Sylvia sagde ...

Heisan
Så morro å gå på skole igjen. Det kunne jeg også ønske jeg kunne gjøre......
Hva slags skole går du på?
Jeg har nettopp strikket i den samme grønnfarge som deg. En riktig RETRO grønn en. Og jammen har vi samme strs, så du kan låne den om vi sees neste gang jeg befinner meg i dk ;) hi hi
Lykke til med skolen, Julia.