Bobler

Ålen er gået i seng (!) og jeg har nu stuen for mig selv. Ivalo var ikke så svær at putte, det tog tid, men uden gråd og brok.

Nu sidder jeg så her... jeg har redt op på sofaen, Ålen snorker så voldsomt bare han har kigget på en øl, at ikke engang mine ørepropper kan gøre tricket. Strikketøjet ligger og lokker og snart må mine fingre have fat i det igen.

For jeg er begyndt på Tutti Frutti. Ren fryd, kan jeg sige jer! Farverne er lækre, opskriften nem at følge og garnet glider nemt på pindene. Jeg blev færdig med prøve-modellen i aftes og den er smuk. Dog uden boblerne - dem troede jeg var for svære. Det er de ikke, de tager bare lige lidt tid og med lidt øvelse ender det med at blive en leg! Fik vejledning til strikkecaféen i går aftes og jeg glæder mig allerede til næste gang. Næste gang der er strikkecafé er der enddog røgfrit, så jeg ikke behøver at vaske mig inden jeg går i seng! Juhuu!

Min vejrtrækning bliver så anstrængt når jeg har været steder hvor der bliver røget, så jeg hilser den nye lovgivning velkommen!

Tutti venter!

5 kommentarer:

Tina sagde ...

Jeg håber du har det bedre Julia :)
Avs det med snorkeriet kender jeg kun alt for godt ;) min kan dog både med og uden øl!!

Rigtig god weekend Julia!!!

(jeg har hæklet TO bølger til aften ;) )

strikkeforsker sagde ...

Æv, hørerværn skal der til ;-)
Tutti Frutti er for lækker. Bliver det en str 2 år til Ivalo eller ?

Julia Zahle sagde ...

TIna - her sover jeg fast med ørerpropper og gør at vi alle kan få lan lang nats søvn. Hvor er det godt gået med de bølger - de er noget lange, er de ikke?

Forsker - jep, det bliver da en størrelse 2 år - det fik i mig overbevist om. *G* Prøvehuen i str. 2 år er lidt for stor, så kommer sikkert til at passe helt fint til efteråret. Ivalo er en gennemsnitsbaby størrelsesmæssigt, så jeg går ud fra det er hvad HF har baseret sine mål på.

Tina sagde ...

Jooow er du tovlig !!! Mine bølger er 160 brede :);) Jeg synes det tager laaaang tid !!!

IF Stjernen sagde ...

Røgfri strikkecafe - så kommer jeg næste gang. Det er faktisk grunden til at jeg ikke har været afsted i 100 år, for den gik direkte i halsen på mig for ikke at sige stanken i mit tøj.
Vi ses i næste uge (både tirsdag og torsdag)
KH Britta