Smart i en fart!


Ålen er i køkkenet, laver brændende kærlighed til familien. Og med familien menes i dag Ålerne og min Mor. Hun skal passe Ivalo mens mor og far går i byen og får en øl eller to. Vi skal på C4.

Jeg har været på café idag sammen med Trine, Marius´mor fra min mødregruppe og det var dejligt. Jeg er blevet bekræftet i min anelse om at hun er lige så sjov og skøn at snakke med når vi kun er os to, som når vi har vores små lækkerheder med.


Jeg har fået shoppet Ålens gave. Noget så kedeligt som underbukser. Jeg må finde en ekstra-gave der er noget mere kreativ.

Til højre for underhylerne står min nye taske, en af dem der jeg MÅTTE have. Og det fik jeg så. Den kan rumme alt hvad en taske skal. Ihvert fald hvad min taske indeholder. Telefon, pung, 3 sutter, lommetørklæder, kvitteringer, slikpapir, strikketøj og mit halstørklæde hvis det er for varmt. Og solbriller og kuglepinde og en lap papir.
Og andet uidentiferet skrammel. For jeg er et rodehoved, også i min taske. Jeg er heldig, hvis jeg finder det jeg leder efter i den.









Her er så vores udsigt fra køkkenet, ud over tagene. Jeg synes den blå himmel er flot.





Og endelig en lille serie af en Ivalo med fart på:




Det har været en god dag.

Ingen kommentarer: