Har ikke tid... I heart Ivalo

... jeg vinder garn!

Senere, samme aften:

Så har jeg krydsnøglet. Og krydsnøglet. Og strikket lidt på min lyserøde halsklud.

Jeg har også designet den lyserøde halsklud færdig. Ih, hvor er det spændende at lave "sit eget". Jeg har i virkeligheden ladet mig inspirere af et halstørklæde set på Bente B´s blog, men jeg ville ikke betale for (flere) opskrifter lige i denne tid, så jeg måtte gribe til min kreativitet og forsøge at kreere noget jeg synes var lækkert, med kig til en andens idé. Er det OK? Jeg er ikke kriminel nu... vel.....? Den ligner ikke så meget.... altså.

Ivalo blev puttet klokken 19 nul dut. Og det er så nemt at putte hende. Jeg holder om hendes lille hånd, hun holder om sin elskede sut med den anden og inden der er gået 10 minutter, sover hun trygt. En enkelt sut-katastrofe har der indtil nu været.
Hun kan komme helt op og stå i sin seng, mens der kommer de mest klynkende åh-det-er-så-synd-for-mig-lyde og falde sammen når sutten kommer i munden. Hun lader sig simpelthen falde og sover med det samme igen. Det ser SÅ sjovt og nuttet ud.
Jeg vælger ikke at tænke over det bøvl vi får når hun skal vænnes af med den der sut.

Jeg har også fået købt lidt godter til min Nordisk Hemmelig Ven, i morgen vil jeg have købt lidt til indpakningen, for indpakningen er jo halvdelen af overraskelsen.

Ingen kommentarer: