Julia 9-finger

Ja, her sidder jeg så. Med håndklæde [hångklæje] om livet og håndklæde [hångklæje] om håret. Ivalo sover, og det gør hun nede i soveværelset, hvor mit tøj er. Så jeg kan bare sidde her og vente til hun er hjemme fra Sovstrup.

Vi er lige kommet hjem fra træning, har pakket ud og sat vasketøjet over. Jeg er små-sulten, det er vel også snart frokost-tid.

Fik en opringning fra fortiden igår. Pudsigt, som 10 år lige pludselig virker SÅ langt væk og så alligevel ikke. Det var dejligt, håber at se hende til sommer. Er der virkelig gået 10 år?!?! Så skulle jeg jo forestille at være voksen nu...?

Manden ser fo´bold i fjernsynet. Jeg er en smule overrasket over jeg kan en hel del fodbold´ske termer og ved hvad mange af dem hedder. Og hvilken klub nogen af dem har spillet i, før den nuværende! Ja, ja... han ved også en del om Gilmore Girls og Heksene fra Warren Manor efterhånden. Kender nogen der har tv i køkkenet, stuen og i soveværelset - ja endda også i gæsteværelset. Gad vde om de nogensinde ser hinanden? Min evne til multitasking rækker ikke til tv mens jeg laver mad f.eks. jeg ville ende som Julia 9-finger...

Nå, nu er jeg virkelig sulten!

Ingen kommentarer: