Nyt om Inva

Jeg er i et dilemma.

Min fod er mere hævet i dag end den var igår. Det kan jo ikke være godt - vel?

Men den gør ikke nær så ondt som igår - og det er jo godt.

Har siddet på min flade grønlænder-røv det meste af dagen undtaget ture til garnkurven og andre småting. Så har passet på mig selv.

Ivalo leger ude hos Mormor - de hygger sig vidst helt vildt.

Ålen er kommet hjem og jeg kan ikke finde ud af om jeg overhovedet skal til foredrag i aften.

Jeg har fået bøger fra Erleperle-oprydningssalg, de er gode - bøgerne og jeg er ikke færdig med at læse i dem endnu.

Har fået pakke fra min hemmelige ven i Sverige, jeg har strikket en lille hue til ny baby i familien. Den skal sendes snart.

Alle billeder må vente siden batterierne er flade.

12 kommentarer:

Anne sagde ...

Dine eller kameraets batterier?!

God bedring med foden,det er da for irriterende for dig!

Gad vide om en grønlænder-røv er god at sidde på ;-)

Julia Zahle sagde ...

Anne - jeg er overraskende frisk. Selvom det at sidde og glo kan være trættende. Men bare det at sidde her uden at kunne gå en tur i solen gør mig lidt.... sur.

Jeg må droppe foredrag i aften. *suuuuuk!!!*

En grønlænder-røv er ganske fortrinlig at sidde på; bare ikke "under tvang". Eller også er det bare min der er godt polstret. ;-)

Julia Zahle sagde ...

Nårh, ja. Jeg mente kameraets.. :-)

Unknown sagde ...

Har du prøvet at lægge is på foden. En pose frosne ærter fra fryseren er fortrinlige til det formål. Brug et viskestykke til at lægge mellem fod og posen med ærter og sid i max 20 min. Hold en lang pause min 30 min og gentag processen. Må højst gentages 3 gange i træk.
Kh Jane

Tina sagde ...

Årrrh stakkels dig Julia! Det ER bare ikke sjovt at være bevæge-handicappet :) Det med Isen som Jane foreslår, det brugte min bror også sidst... meen hjælper vist bedst indenfor de første timer eller tager jeg fejl? :)

Julia Zahle sagde ...

Tina - jo det er lige efter dete r sket, der skal is på, før det giver optimal virkning.

jane - men jeg vil prøve med i senere i aften,så se om ikke de giver lidt lindring.

Stort forårs-knus fra Klumpfoden

Anonym sagde ...

Yes, det med isen skal gøres de første par timer.- tænk, da jeg var ung var jeg sådan en aktiv motions ting....Min far sagde altid bare; " Det skal løbes væk!"
Det kan jo også være, at det kan strikkes væk!!God bedring.

Unknown sagde ...

Ja det er helt rigtigt at det er bedst hvis det blir gjort med det samme, men mon ikke det er bedre end ingenting selvom det er en anelse forsinket;-) Ja gad vide om ikke det kan strikkes væk for så længe du sidder på grønlænder-røv kan du da ikke overbelaste foden:-)
Håber på det bedste med foden
Kh Jane

Julia Zahle sagde ...

Godmorgen kære kvinder!

Min fod er en smule mindre i dag, og jeg skal ud og handle til i morgen, så det bliver spændende om den holder faconen! *G*

Jeg havde is på i går aftes - tænkte at det i det mindte ikke kunne skade - og om det er det eller bare en nats hvile, det er ikke til at sige.

Jeg er glad for jeg blev hjemme i går aftes, hvile er godt for sådan en klumpfod. *G*

Jeg savner min baby.

rune sagde ...

Hej Julia,

Vi var da også flere der kikkede langt efter dig i aftes, det var en hyggeligt foredrag, har du kræfter til besøg i morgen,

God bedring, ses snart

Sus

Sus sagde ...

Hov Julia,

Så lige at min søn havde logget sig på, det er altså mig der skrev

Sus

Julia Zahle sagde ...

Sus - jeg er SÅ klar på i morgen!

Glæde rmig til at høre om foredraget i morgen. *S*