Tak til VisaLisa!


Jeg er med i Nordisk Hemmelig Ven, og sikke en fryd det er at gå og finde garn, strikke en lille gave og ikke mindst pakke dem ind.

Men jeg har også modtaget dejlige gaver og sidst fra en Lisa, der sendte mig chokolade, en lille tøj-gris til Ivalo og ikke mindst lækkert bomuædsgarn i farver LIGE efter min smag!

Det tog mig ikke mange minutter at finde ud af hvad garnet skulle bruges til og efter et par dage var huen til Christians kusines lille baby færdig.

Inspireret af Hanne Falkenberg gik jeg igang, lavede en lille ribkant og jeg er ret tilfreds med den. Den er piget uden at være tuttenuttet, blød og nem at vaske. Perfekt til en lille prinsesse.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Sikke en dejlig hue...og sikke en fart du er blevet færdig med den i!

Hvilken Falkenberg opskrift er du blevet inspireret af til den, hvis jeg må spørge?

Knus Pia

Julia Zahle sagde ...

Tutti Frutti, jeg har lavet en ribkant i stedet for retstrik.*S*

Ja, den lille pige var jo blevet født, og pakken skulle sendes.