Mors knapper

Disse knapper har jeg fået af min mor. Hvad de skal bruges til andet end til det strik jeg laver, ved jeg ikke endnu. Men de pynter da fint på reolen.
Ivalo tog første vuggestuedag i stiv arm. Hun gik væk fra mig flere gange og de andre unger tog godt imod hende. Vi var med til frugt-spisning om formiddagen og jeg er meget imponeret over måden de gør det på. Ungerne hælder selv op i deres kopper fra en lille kande, tager et stykke frugt i en skål og give den videre.
I det hele taget er jeg imponeret over den vuggestue. Jeg har stadig den gode følelse i maven, og det er jeg SÅ glad for! Pædagogerne virker meget søde og rare - og de få "konflikter" jeg nåede at overvære blev løst på en meget tilfredsstillende måde. Jeg er bare glad!
Vi regner med at hun er kørt ind i løbet af næste uge og at vi så får en mere struktureret hverdag. Jeg arbejder ikke meget de næste måneder, så vi får en blød start alle sammen inden den "rigtige" hverdag kommer.
Nå, der er fo´bold i fjernsynet, jeg vil sidde lidt med Snowdrop A´la´Forsker og håbe på et par mål mere i Danmarks favør.

1 kommentar:

Tina sagde ...

årh hvor lyder det godt med så god en første dag :) og vuggestuen i det hele taget!!!
(Jeg elsker knapper men jeg har godt nokikke lige så mange som du) ;)