Et tilbud jeg ikke kan afslå!

Jeg er som bekendt begyndt i NoaNoa, jeg er glad for at være butikken, jeg elsker at hjælpe kunderne. Men jeg fik et tip om der var brug for min hjælp i en anden forretning. Sådan en forretning lige i min smag, lige noget for min hobby.

Jeg skal arbejde med garn!!! *indsæt stor juble smiley* Mit nye studiejob kommer til at være hos Tante Grøn hvor jeg bl.a kommer til at være lørdags Tante.

Mit nye eventyr begynder allerede i midten af August, hvor jeg stadig har timer i NoaNoa. Jeg håber dog stadig at kunne bevare et par timer her og der i NoaNoa.

Så I kan nok, se DET var et tilbud jeg ikke kunne stå for!

8 kommentarer:

HANNE sagde ...

Stort tillykke. Det er en rigtig fed butik, så jeg kan godt forstå du er glad...lørdags tante...sikke et sødt navn.
Når du så er startet, kan du så ikke skubbe lidt på med deres hjemmeside? Sidste sommer sagde de, at den snart kom :-)

Anonym sagde ...

Tillykke med jobbet.

Det er en super lækker butik, og så kommer jeg sikkert og handler hos dig :-)

Hilsen Lotte

Tina sagde ...

STORT tillykke med jobbet :):) Det var da noget af et skønt tilbud!!!

Kludemutter sagde ...

Sikke et drømme job. Jeg var der lige igår. De er så søde derinde.
Pøj-Pøj.

Tina Olsen sagde ...

Hej julia..
Sikke et drømme job..tillykke med det..
Noa noa er bestemt også en skøn butik;))

The Silent Knitter sagde ...

Hej Julia
Hjertelig tillykke med +jobbet. Glæd dig - det er skøøøønt at arbejde i garnbutik. Jeg gjorde det endnu - hvis ikke liiiige kræften (og fjernelse af strube=stemmen) havde sat en stopper for dét drømmejob. Får du lønnen udbetalt i garn ;-)
Mvh Hanne V i Århus

Julia Zahle sagde ...

Jeg føler mig også meget heldig! Håber I alle sammen kommer og hilser på mig derinde!

IF Stjernen sagde ...

Jeg skal nok komme og hilse på - plejer jeg måske ikke det??!!! ;-)

Jeg kan simpelthen ikke gå forbi Tante Grøn uden at gå derind :-)

KH Britta

ps - glemte helt at sige at jeg er misundelig!!!