*suk* Har vi virkelig set SÅDAN ud???!!?


Vi har også bryllupsdag og skal ud og spise med et vennepar.

Så har vi været gift i 4 år. Vi er lykkelige - for det meste. Og nogengange skændes vi så taget hæver sig - vi har begge temperement! Så skal jeg nok lade være med at undre mig over hvor Ivalo har sit temperement fra... :)

Ja, husker tydeligt hvor mange sommerfugle i maven jeg havde den kolde januar-morgen for 4 år siden. Var ikke nervøs eller havde den mindste antydning af kolde fødder. Var bare glad. Vi havde alle glemt det der med brudebuketten og Ålen fik arrangeret en lille enkel een hos en blomsterhandler på vej til rådhuset.

Vi boede 10 minutters gang fra rådhuset og gik derop. Mig i min nye sælskindsjakke fra Svigerfar - jeg følte mig som verdens heldigste kvinde - tænk - min elskede og jeg skulle giftes!!! Frosten bed lidt i kinderne, men vejret var roligt og der lå et tyndt lag sne på gaderne.

Vi er ikke kristne, så et kirkebryllup var der aldrig tale om. Christian er ikke til det store bryllup med mange gæster - og sandt at sige - det er jeg heller ikke - på trods af mit ellers selskabsglade gemyt. Vi var 11 mand. Der stod en lille flok udenfor rådhuset og vi fik vel 1 kilo ris kastet over os.

Turen gik derefter ned til Den Gamle Kro, hvor en lækker frokost menu var klar. Først lidt kaffe i kælderen og derefter mad oven på. Det var hyggeligt. Efter frokosten gik vi en tur op til vores ikke-færdige-byggede andelsbolig og derefter ned i byen hvor vi fandt ud af hvad vi lige havde lyst til.

Det var en dejlig dag - stille og roligt og lige som vi ville have det. Et par dage senere besluttede vi os for at vi ville forsøge at blive forældre.


11 kommentarer:

Lise sagde ...

I ser da fantastiske ud - og meget glade. Tillykke med dagen - og nyd jeres middag. Jeg elsker også La Piazza. De laver verdens bedste tiramisu, og pesto og fisk og...nu er jeg helt sulten,....

Fru Schwartz sagde ...

Hvor er I smukke og lykkelige..Tillykke med dagen!

Kærligst Helle

Rie Nielsen sagde ...

Et tillykke fra mig skal da også lyde. Husk nu at pleje hinanden mens i har hinanden.

Kærlig hilsen

Rie

Anonym sagde ...

Hej Julia!
Hvor er I da yndige :-) Selvom du sukker, og muligvis har I da hver især ændret jer på de 4 år, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at I i dag er lige så yndige. Vi ældes og det med ynde :-) Du har siden fået Ivalo, og endnu et kærligheds barn er på vej, og som min svigerfar sagde til mig for 18 år siden, "der er ikke noget så smukt, som en gravid kvinde"!! Ha en rigtig god aften I to.
Krammer Gitte

Fríða sagde ...

til lykke med dagen, nyd jeres aften! I ser så dejlige og söde ud på de billeder, og det er jeg også sikker på I stadigvæk gör.
kh.fra Island
Frida

Nurhanne sagde ...

Et forsinket tillykke herfra!

Taxastrikkeren sagde ...

Mmmmmm - der gad jeg godt hen og spise.Håber det bliver ren hygge og perfekt mad.

Anne sagde ...

Forsinket men hjerteligt tillykke herfra!
I ser skønne og superlykkelige ud på billederne, om mon ikke i stadig i gør det, hvis du lige kigger ordentligt efter :-)
KH Anne

Mette sagde ...

Tillykke Julia!!! :-)

Pia sagde ...

Tillykke til jer begge 2 Julia!

Håber I havde en dejlig dag og aften i hinandens selskab.....klar til de næste 4 år og mange flere :-))

Knus Pia C

Susan sagde ...

Du skal da også lige have et tilykke herfra, jeg håber at I havde en god dag.
Hilsen
Susan