Udsalg!!

Igår - da havde jeg den dejligste dag længe.

Mette og Ulla var hjemme hos mig til en omgang rå strikkesnak og hygge!!

Til min store glæde opdagde jeg der var et rigtig godt udsalgt hos DAD - mange lækre garner til minus 20-30-50% !!! Jeg fandt lækkert Colinette-garn - og Mette fandt lidt mere.

Hos Tanterne er der også udsalg - jeg spottede bl.a et par store cones ren uld til små 150 kroner og 15% cashmere/85% uld-nøgler til 15 kroner.

Jeg skal i hvert fald ned og kigge igen - håber udsalget varer lidt endnu!

Käthe fortalte i øvrigt de åbner en internet-butik inden for den næste 1-2 måned - det bliver spændende!!

1 kommentar:

Ulla V. sagde ...

Jeg fandt din skønne blog gennem Anne (hverken fugl eller fisk).

Skønt med nye ord, betragtninger, strik og garnshops....
Og du ser smuk ud med hat vil jeg straks tilføje!!

(Det fryder mig at tante Grøn allerede har en webshop...tak fordi du "mindede" mig om DET!)

Jeg vender bestemt tilbage...og læser ( måske ) mere om din tur til foredraget med ravelry damen.....??