Vissenbjerg

Her kommer jeg!!

Og Ålen, selvfølgelig - har ikke fået det der kørekort endnu.

Ses vi?

----- senere, samme dag -----

Det tog mig 1 time at få fnat af alt for mange kvinder samlet på eet sted. Standene blev beset 3 gange, ca - i hvert fald dem, jeg fandt spændende. Jeg skyder fra hoften - Arnica, Bente Geil, Christel Seyfarth, og den stand hvor Vivian Høxbro var. Fik en lille snak med dem alle - men pungen blev i tasken - der var ikke noget der trak så voldsomt at jeg MÅTTE købe det. Og hele tiden tænkte jeg at det hele snildt kunne bestilles hjemmefra via www, hvis jeg fandt det uundværdigt at strikke. Og så er det jo ikke det sjoveste at have en Åle med på "slæb" når der skal gramses og kigges på alt hvad der er garnrelateret. Han inspirerer ikke ligefrem til køb.

Tanterne var der - fik smidt et hej - de så ud til at have meget travlt. Hele tiden.

Isager - både mor og datter - og Danielsen havde en lille udstilling med modeller i spejderhytten - den rundede vi lige og jeg kunne konstatere at det ikke var andet end alle de modeller jeg har set i bøgerne.

Alt i alt blev jeg ikke blæst væk af inspiration - blev bare træt af alle de kvinder, der maste og det virkede som om de fleste havde meget travlt med at få brugt en masse penge.

I stedet tog vi hjem til Odense igen - ned i byen og fik en lækker frokost - gik en tur i solskinnet og derefter hjem og bare flade ud. Det blev en dejlig lørdag.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Frokost og solskinstur lyder nu også rigtigt rigtigt hyggeligt!

Julia Zahle sagde ...

Anne - ja, det var også dejligt!!