Så går turen...

... over Fyn til Sjælland lige om lidt.

Vi har pakket og pakket - smurt en hulans masse sandwitches og sovet godt hele natten alle tre en halv.

Når man er så langt henne i graviditeten, skal man jo også have sygehus-tasken og hvad ved jeg - med, så det er også pakket. Så kommer vores nye Kia til sin rette!!!

Jeg sidder og nipper til en ingefær-limonade sammen med Ivalo - Ålen pakker det aller sidste og render op og ned af trapperne.

Og jeg har det altid sådan lidt med København - for jeg er nemlig inkarnationen af "Jyden, der kommer til København". Jeg kan ikke finde rundt, farer vild hele tiden og synes alting er så stort derovre. (Ja, det gælder egentlig også Århus...) Min opvækst i en af Grønlands storbyer med 3500 indbyggere har vidt sat sit spor i mig - og jeg er så glad for at bo i Odense, der trods sin størrelse, stadig har lidt provinsby over sig.

Men jeg har jo fortalt om Stylterne før - det er dem, vi skal over og mødes med - og vi glæder os!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, jyden der kommer til KBH,- ih, hvor jeg kender det :-)Ha en rigtig god tur og en skøn weekend. Vejret blir jo super til en strøgtur :0)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hav en dejlig pinse-ferie og pas godt på dig selv!

Kh Karen S